Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Impermo België Helpcenter
Ga naar impermo.be
Aanmelden
  1. Impermo België
  2. Algemeen
  3. Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Wat is een kleurbad?
  • Wat is het kaliber van een tegel?
  • Wij zijn onze goederen aan het plaatsen en komen nu enkele stuks tekort. Wat nu?
  • Welke dagen zijn we gesloten?
  • Welke dagen zijn we geopend op zondag voor 2023?
  • Zijn tegels zwaar? Kan ik zelf afhalen?
  • Help, ik heb een vlek op mijn tegels. Wat nu?
  • Ik wil graag artikelen bijbestellen. Hoe doe ik dat?
  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
  • Zijn de prijzen inclusief BTW?
  • Waar vind ik de algemene verkoopsvoorwaarden terug?
  • Hoe weet ik of mijn bestelling beschikbaar is?
  • Hoe lang is de levertermijn na bestelling?
  • Wat als mijn vraag hier niet tussen staat?
  • Kan ik een bestelling wijzigen wanneer ik mij bedenk?
  • Wat als ik graag technische informatie wil over een product?
  • Ik ben geïnteresseerd in een promo maar heb die niet meteen nodig, kan ik al reserveren?
  • Kan ik in het buitenland een recuperatie van BTW doen indien ik een BTW nummer heb?
  • Hoeveel bedraagt het normale BTW tarief in België?
  • Hoe kan ik genieten van het verlaagde BTW tarief van 6%?
  • Hoeveel weegt mijn bestelling?
  • Is er een minimum hoeveelheid die aangekocht moet worden?
  • Hoe onderhoud ik natuursteen tegels?
  • Waarom zijn in de toonzaal bepaalde prijzen aangegeven in rood en anderen in wit?
  • Hoe verloopt de samenwerking tussen Impermo en projectontwikkelaars?
  • Wat moet ik precies doen bij het eerste onderhoud van mijn nieuwe vloer?
  • Ik vind alle info op jullie website. Waarom zou ik me verplaatsen naar een van de toonzalen?
  • Hoe zit het met de garantie?
  • Hoe kunnen we ons vergewissen van de kwaliteit van de tegels en de natuursteen?
  • Volgende ›
  • Laatste »
Impermo België
English (BE) English (NL) Français Français (Belgique) Nederlands